Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

[ Gossip ] Wajah Wan Sakinah, Bakal Isteri Kedua Ashraf Muslim?


Beberapa hari ini agak kecoh juga di laman Internet apabila timbul desas desus yang pelakon dan pengamal perubatan Islam Ashraf Muslim akan berkahwin untuk kali kedua dengan seorang wanita bernama Wan Sakinah.
Menurut sumber, Wan Sakinah yang dikatakan akan berkahwin dengan Ashraf dengan kebenaran isteri pertamanya Noor Dayana Lokman. Wan Sakinah merupakan seorang krew produksi di sebuah stesen televisyen swasta untuk sebuah rancangan bual bicara yang popular di Malaysia.

Kebenaran dakwaan ini tidak dapat dipastikan, namun sekiranya benar dan dan ada kebenaran dari isteri pertama apa salahnya bukan. Kalau tak silap, pernikahan Asyraf dan Noor Dayana berlangsung pada Ogos 2011 dan sudah setahun setengah mereka melayari bahtera perkahwinan.
Sementara itu melalui laman Twitternya, Ashraf telah memberi reaksi mengenai laporan akhbar Harian Metro mengandungi kenyataan dari Wan Sakinah:
Salam semua. Luahan hati. Makin lama makin ramai yang suka melemparkan fitnah demi kepentingan masing-masing. Ingat kita ada Allah. Makin banyak fitnah dilemparkan yg direka-reka oleh wartawan Harian Metro. Semoga Allah memberkati kamu. Ingat kita ada Allah.
Tidak dapat dipastikan apa maksud sebenar Ashraf Muslim mengenai ‘fitnah’ yang didakwanya. Apa pun mari kita doakan semoga penyelesaian terbaik akan dicapai oleh pihak-pihak terlibat. -Sumber :

0 Komentar untuk "[ Gossip ] Wajah Wan Sakinah, Bakal Isteri Kedua Ashraf Muslim?"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info