Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Terdetik bunuh ibu sendiri

Bukit Beruntung: “Saya ada terdetik untuk membunuh ibu saya. Malah kerana marah apabila dikejutkan dari tidur, saya membaling kipas meja ke arah ibu, menyebabkan dia menerima tujuh jahitan di leher,” kata remaja perempuan yang menagih syabu dan mahu dikenali sebagai Rafidah, 18.
Dia yang mengambil dadah sejak berusia 13 tahun berkata, akibat ketagihan syabu dia lebih cepat marah, sensitif dan adakalanya banyak bercakap, termasuk perkara yang mengarut dan langsung tiada kaitan dengan kehidupannya sebagai pelajar.
Lebih malang lagi, akibat pergaulan bebas bersama rakan-rakan lain, dia terlanjur melakukan hubungan seks dengan teman lelaki dan mengandung anak luar nikah ketika rakan seusia lain tekun belajar untuk menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Namun, mungkin juga akibat kesan syabu yang sudah merosakkan saraf otaknya, Rafidah langsung tidak berasa sayang atau bercita-cita untuk memelihara anaknya.
Foto
RAFIDAH dakwa mencuba najis dadah kerana hidup kesunyian.

“Saya langsung tidak rasa hendak pelihara anak saya yang kini dijaga keluarga angkat. Hidup saya sekarang biasa saja. Biarlah dia tinggal dengan keluarganya,” katanya selamba.
-Hmetro
1 Komentar untuk "Terdetik bunuh ibu sendiri"

sampai ny hatii mu dek .. tega sekali ... BANGGANG pnya budakk !!!

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info