Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

122kg ke 98kg berat badan terkini Harith Iskander

Tidak disangka Harith Iskander kini mempunyai azam yang nekad untuk menguruskan berat badannya. Ini dibuat diatas faktor usianya yang semakin meningkat.

Selain daripada aktiviti riadah dengan anaknya dimana Harith mengakui agak berasa letih bila bermain dengan mereka. Penurunan berat badannya yang drastik juga didorong oleh faktor Bulan Puasa Ramadan ini.
“Hasrat saya kini hanya satu iaitu ingin kekal sihat selama mana yang boleh supaya dapat melihat anak-anak saya membesar sehingga dewasa”

“Sebelum berkahwin saya tidak menjaga diri saya dengan baik tetapi selepas mempunyai anak kesedaran itu timbul dan apa yang saya lakukan ini (menguruskan badan) demi anak-anak,”

“Sebelum ini berat badan saya adalah 122 kilogram dan sekarang hanya 98 kilogram sahaja. Alhamdulillah berkat usaha dan sokongan keluarga saya berjaya. Berat badan Harith pernah mencecah 122 kilogram”

“Bagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat badan sekarang dan menyasarkan untuk turun 18 kilogram lagi,” -Harith Iskander petikan portal mStar.
sumber: http://izyan.com/
0 Komentar untuk " 122kg ke 98kg berat badan terkini Harith Iskander"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info