Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Gambar Siti Nurhaliza Dan Cucunya Ayden

Umum mengetahui Datyo Siti Nurhaliza masih lagi belum di berikan rezeki oleh Allah S. W.T atau tepatnya dikurniakan anak dalam perkahwinannya bersama Datuk K.

Bagaimanapun, Datuk Siti dan datuk K tetap tenang menangani dugaan mereka sekeluarga itu. Walaupun begitu, Datuk Siti Nurhaliza tetap merasa bahagia dapat menimang anak kecil iaitu cucunya, Ayden.

Untuk info anda, Ayden ini merupakan cucu sulung Datuk K hasil perkongsian hidup anak sulungnya Anas Zawawi dengan Nasha Alyssa yang merupakan anak perempuan Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein Onn.

Anas Zawawi dan Nasha Alyssa telah melangsungkan pernikahan pada Disember 2012 dan Ayden ni dilahirkan pada Disember 2013 lalu. Kini usia Ayden mungkin sekitar 6 bulan lebih-lebih la kot. Comelkan gelagat Datuk Siti dan Ayden. Disertakan juga foto Datuk K menyusukan cucunya itu.

Tidak dinafikan, admin dan ramai lagi peminat Datuk Siti diluar sana tidak sabar menantikan cahaya mata sulung Datuk Siti. Sabarlah, belum ada rezeki mereka lagi.

Apapun, marilah kita sama-sama doakan yang terbaik buat pasangan Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K sama ada kebahagiaan didunia dan juga di akhirat kelak. Insyaallah.
sumber: kezomm

0 Komentar untuk "Gambar Siti Nurhaliza Dan Cucunya Ayden "

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info