Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Johan Raja Lawak Selesai Jalani Pembedahan ACL

 Alhamdulillah, Johan Raja Lawak telah selesai menjalani pembedahan lutut Anterior Cruciate Ligament (ACL) di sebelah kanannya. Menerusi kapsyen yang dimuat naik di Instagram Johan & Ozlynn (jozlynnhanania)

"Alhamdulillah semua telah dipermudahkanNya. Sya telah pun selamat menjalani pembedahan ACL.. Doakan sya moga cpt sihat supaya dpt beraksi di @era_fm utk menghiburkan pagi anda.. buat masa sekarang bg sya berehat dulu sb anak2 sya akan ambil alih tugas sya... dgn menghiburkan sya.. hehe Mama hanania I love u..."

Untuk info Johan pernah menjalani satu pembedahan pada lututnya gara-gara ligamen dan miniskusnya koyak setelah bermain futsal pada Jan 2013 lalu.

Antara yang turut melawat Johan ialah rakan lawak lain iaitu Afdlin Shauki. Tegur Johan,

"Selain melawat.. bwk buah tgn dr concorde.. brader ni bwk hajat jugakk.. hajat dia bkn kecikkkkkk tp besauuuuuuuu!!! Kdg aku perati jek brader nih.. lbh menyakitkan mata bila kita tidak di hiraukan setelah segala kehendak dia dipenuhi.. oh @afdlinshauki ingat pesanan adikmu nih.. baju bila nk ukur daaaaa...."

Apapun, selamat berehat dan selamat cepat sembuh buat Johan, ramai peminat rindukan kekecohan dia tiap-tiap pagi di konti Era FM.
sumber:kezoom
0 Komentar untuk "Johan Raja Lawak Selesai Jalani Pembedahan ACL"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info