Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Insiden Malang Seorang Gadis Cantik Ketika Clubbing di KL

Insiden Malang Seorang Gadis Cantik Ketika Clubbing | Seorang gadis muda telah pergi ke kelab malam bagi menghiburkan diri bersama rakan-rakannya berakhir dengan satu insiden malang.

Beberapa gambar tidak senonoh dan bajunya ditanggal oleh seseorang yang tidak dikenali dalam keadaan tidak sedar telah tersebar di laman sosial.

Wanita itu mengesahkan beberapa gambar yang tersebar itu merupakan dirinya menerusi perbualan WeChatnya dengan seorang kawan.

“Saya diberi dadah.
Saya tidak berani untuk keluar lagi. Beberapa orang teman wanita membawa saya keluar untuk berseronok tetapi saya telah diberi dadah tanpa disedari. Apabila bangun keesokan harinya, kepala saya berasa sakit dan pada mulanya saya fikir tiada apa-apa tapi barulah semua kawan-kawan menceritakan hal yang berlaku di kelab pada malam itu.

“Apa harus saya buat ini kerana semua rakan saya tahu akan hal ini. Bantulah saya,” kata gadis tersebut setelah melihat gambarnya dalam keadaan tidak senonoh.
0 Komentar untuk "Insiden Malang Seorang Gadis Cantik Ketika Clubbing di KL"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info