Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Kisah Benar Pelajar Rindukan Payudara Cikgunya

TAK padan masih bersekolah, seorang murid bertindak biadab apabila menghantar mesej berbaur lucah kepada guru sendiri.

Melalui satu screen captured yang tersebar, murid terbabit yang dipanggil Danial, secara terang-terangan menyatakan bahawa dia rindukan te*ek cikgunya!
Pada permulaan perbualan menerusi aplikasi mesej tersebut, Danial kelihatan menegur gurunya dengan menulis, “Cikguuuuu” sebelum mesej itu dibalas, “Hai Daniel.”

Tanpa berselindung mahupun berlapik, murid terbabit kemudiannya membalas, “Rindu tetek cikgu”. Nampak gaya memang tak makan saman budak ni…

Orang lain pergi sekolah untuk menimba ilmu, lain pula ceritanya dengan dia. Pening betul dengan kerenah pelajar zaman sekarang kan?

Bagaimanapun, ini bukan kes pertama seumpamanya. Beberapa hari lalu tersebar insiden lebih kurang sama malah lebih dahsyat lagi..
Satu perbualan mesej antara seorang pelajar perempuan dan gurunya tersebar, di mana dalam perbualan tersebut dengan selamba si pelajar telah mengirim gambar bogelnya.

Penularan gejala ‘mengorat guru secara terlampau’ oleh pelajar hari ini perlu dipandang berat oleh pihak sekolah, PIBG serta Kementerian Pendidikan sendiri agar tidak menjadi barah dan trend.

Mungkin juga sudah sampai masanya, subjek Pendidikan Seks dikaji pelaksanaan dan rasionalnya terhadap situasi semasa.
2 Komentar untuk "Kisah Benar Pelajar Rindukan Payudara Cikgunya"

Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Besarkan Zakar Secara Semula jadi
Tambah 1 inci sebulan?
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

www.enlargexl.blogspot.com. besarkan zakar secara semula jadi

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info