Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Aishah Ilias Nafi Berlagak ‘Diva’ Di Lokasi Penggambaran


Pelakon muda, Aishah Ilias 26, terkejut dan tidak percaya apabila ada segelintir pihak menuduh dirinya berlagak diva di lokasi penggambaran dan tidak beramah mesra dengan pelakon mahupun krew produksi.

“Saya pun terkejut, kenapa isu ini timbul, yang pasti saya bukan seperti itu, kalau saya tiba-tiba tidak menegur sesiapa di lokasi penggambaran kemungkinan saya penat atau letih. Jadual lakonan saya kadang-kala agak padat, di waktu rehat saya akan ‘power nap’ untuk rehatkan diri,” katanya kepada Murai di Majlis Pelancaran Telemovie Ibadah Cinta di ibu negara.

Menurutnya lagi, sudah menjadi lumrah sebagai pelakon baruuntuk menghadapi pelbagai kontroversi yang akan tercetus namun Aishah akan menghadapinya dengan berhati-hati sehingga tidak menggangu kerjayanya sebagai pelakon.

“Bagi Aishah, saya tak akan lari sekiranya berlakunya kontroversi, saya akan cuba menghadapinya, isu-isu panas kita jangan cepat mudah melatah, sebagai anak seni itu lah lumrah yang perlu diharungi umpama cubitan yang sakitnya rasa sekejap,” katanya.
sumber:http://www.murai.com.my
0 Komentar untuk "Aishah Ilias Nafi Berlagak ‘Diva’ Di Lokasi Penggambaran"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info