Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Bila Admin Twitter Pos Malaysia Beri Jawapan ‘Nakal’…


SELALUNYA kita lihat ramai pelanggan yang suka melakukan ‘troll’ atau kata-kata berunsur sindiran terhadap sesebuah perkhidmatan menerusi laman sosial mereka.

Tetapi kali ini, sebaliknya pula yang terjadi apabila seorang pelanggan Pos Malaysia Berhad pula yang terkena di akaun Twitter selepas mempersoalkan mengenai perkhidmatan mereka.

Jawapan itu ternyata mendapat perhatian di kalangan pengguna Twitter lain yang menyifatkan ia sebagai sesuatu yang melucukan.

Hai, agaknya waktu ini admin Pos Malaysia tengah ‘masuk air’ kot!
Apapun, lain kali kalau nak bertanya, tanyalah elok-elok ye.
Tak pasal-pasal dah kena ‘troll’…
sumber: http://mynewshub.my
0 Komentar untuk "Bila Admin Twitter Pos Malaysia Beri Jawapan ‘Nakal’…"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info