Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Johan As'ari Di Kritik Kerana Rindukan Shila Amzah?

Macam-macam ragam para peminat artis di Malaysia ni. Terbaru kisah pelakon Johan As'ari memuatnaik gambar kenangan dia (rindu ke?) bersama Shila Amzah di Instagram menjadi kritikan peminat terutamanya peminat Shila Amzah.

Caption Johan, "aku tanya apa khabar." diiringi ikon bunga ros merah menjadi debat hangat diantara peminat mereka.

Ada yang memberikan kata sokongan dan berfikiran positif malangnya ada juga yang mengatakan Johan seperti "Sudah Ludah Jilat Balik" seolah Johan menagih semula kasih dan populariti kerana namanya yang kian tenggelam.

Apapun, adat dan asam garam selebriti di Malaysia, harap Johan tidak terlalu berkecil hati dengan kritikan mereka. Tertarik dengan satu komen peminat yang mengelar dirinya iloveshila,

"Something to clear up here.Kena fhm,ofcourse fans shila rasa agak marah,because this guy acted like nothing happened before.Shila pernah terpalit dgn kesah JA and LN.sampai ada ckp die terhegeh2 and hanya tepuk sblh tangan.Sy minat lakonan awak,dan sy peminat shila no1.Sy nasihatkan,dont disturb her anymore.Klu masih anggap kwn,boleh tanya kabar but not in public.Ini sekadar nasihat.Sbb org akan ingat awk mencari publisiti.Perkara boleh dielakkan.Maaf,sekadar pendapat @arrifasari"
sumber:kezoom
1 Komentar untuk "Johan As'ari Di Kritik Kerana Rindukan Shila Amzah?"

nice info http://newsartistop.blogspot.com/

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info