Berita Terkini

Himpunan Cerita-Cerita Menarik Terkini

Gambar Kesilapan Harian Metro Yang Paling Memalukan

Gambar kesilapan Harian Metro yang paling memalukan. Mugkin sesuatu yang pelik dan menghairankan jika anda tidak mengenali akhbar Harian Metro iaitu akhbar nombor satu pilihan pembaca di Malaysia.

Harian Metro sejak dahulu lagi telah menjadi pilihan pembaca rakyat di Malaysia. Namun, baru-baru ini akhbar nombor satu pilihan pembaca di Malaysia ini mendapat malu apabila satu artikel di bahagian“setempat” mempunyai kesilapan ejaan.

Sepatutnya ejaan “angin kencang” tetapi kesilapan ejaan itu menjadi “angin kencing”. Sepatutnya kesilapan ini tidak berlaku kerana akhbar Harian Metro merupakan akhbar pilihan nombor satu pembaca di Malaysia.

Sebagai editor akhbar Harian Metro seharusnya menitikberatkan mengenai ejaan yang ditulis di dalam akhbar itu dan “typing error” dapat dielakkan.


15 Komentar untuk "Gambar Kesilapan Harian Metro Yang Paling Memalukan"

baru aku tau angin leh kencing wakakak im 1st by the way yeaaaa

manusia juga yg tulis e2 mestilah ada silapnya....kita rakyat malaysia kn bijak pandai,cendikiawan....tak kn yg e2 pn jd kes besar....logik la ckit tak kn angin bolh kencing.....

kepala hotak ko 1st..cer ko tanye org bwh aku ni..die mrh ke tak ?

masa nak menulis 2 nak terkencing

biasalah manusia pun banyak buat silap.. relaks la bro..

mana tarikh surat khabar tu x da pun selalu ada...

ya kan muka surat pu x ada

LUMRAH MANUSIA.. MNA AD MANUSIA YG XEPERNAH BUAT SILAP..LAIN KALI SEBELOM NAK KUTUK ORG TU FIKIR LA DUU. NTAH2 KAU LG TEROK... BODOH BANGANG BAHALOL'

Semua manusia biasa tetap akan melakukan kesilapan.Jadi tidak menghairankan.Walau bagaimanapun,pihak editor perlu berhati-hati pada masa akan datang.

wkaakkakak.. mmbye dia x than nk kencing tu kot..

wkaakkakak.. mmbye dia x than nk kencing tu kot..

Melancap Kejap :*

no one perfect... everybody will learn something from their mistakes...

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info